Tisztelt Ügyfeleink és Partnereink!

 

Váratlanul ért mindenkit a koronavírus okozta új körülmények mind üzleti és mind egyéni téren. A legfontosabb dolgunk, hogy VÉDJÜK magunkat és egymást!

Igyekszünk a lehető legjobban alkalmazkodni a jelen állapothoz és számos új intézkedést hoztunk annak érdekében, hogy ügyfeleink és kollégáink is biztonságban legyenek.

Csapatunk egy része otthonról dolgozik, emellett részidőben biztosítjuk a raktár működését, hogy mindenkit fennakadás nélkül ki tudjunk szolgálni.

Fizetéssel kapcsolatban, arra kérjük kedves ügyfeleinket, hogy használják bankkártyájukat weboldalon való OTP SimplePay vagy PayPal-t fizetéskor. Amennyiben az utánvétes fizetési módot válassztja, kérjük, hogy a futárnál is bankkártyával fizessen, mert a virus a készpénzen könnyedén tovább terjedhet.

A már meglévő partnereink továbbra is fizethetnek átutalással az előre kiállított számla alapján.

Csomagszállítás és átvétel során, a futár a küldeményt a kézbesítési címen az épület első nyitható ajtajáig tudja elvinni. A csomag kézbesítése lehetőség szerint szabad téren történjen ha van rá lehetőség.

A hibás termékeket előzetesen jelentse be nálunk az elérhetőségeink egyikén és küldje el futárral a szervizünkbe, mi is így küldjük majd vissza Önnek.

Telefonon, keressen bennünket bátran a kormány álltal megszabott nyitvatartási időben, amely munkanapokon reggel 9.00-től délután 15.00-ig tart.

Elérhetőségeink:

  Tel: 0 (1) 605 3354
  em@il: info@coditech.hu

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket.

Amennyiben szeretné nyomon követni a vírussal kapcsolatos friss híreket az alábbi linkre kattintva megteheti:

https://koronavirus.gov.hu/

Jó egészséget kívánunk minden kedves Ügyfelünknek!

a Coditech Hungary csapata